Vill inte sova...

Måndag idag o jag jobbade till kl 15 i stället för till kl 19, så jag fick hämta mina pojkar på dagis. Det är den roliga veckan när Robban jobbar eftermiddag så jag måste ändra mina tider för att vi ska få det o gå ihop, tur att jag har arbetskamrater som ställer upp! Det är inte alltid lätt när vi jobbar som vi gör. Just nu sitter jag i soffan medans Charlie röjer runt, jag hoppas han blir trött snart. Han ville inte sova förut när vi la oss i sängen allihop, han låg bara o skrek så vi gick upp o då blev han tyst direkt, skitunge! Det är nog lite jobbigt för honom o sova när han är så snorig som han är nu. Jag undrar när snoret ska försvinna, det har runnit i två månader nu. Nej nu ska vi nog gå upp o göra ett försök till, Vincent sover gott i sin säng i alla fall. Önska mej lycka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0