Söndag

Jag ligger i Vincents säng o kollar på när grabbarna röjer i rummet. Snoriga har dom blivit båda två. Så typiskt bara för att jag sa till dagisfröken i fredags att dom verkar ha klarat sig från o bli sjuka fast dom har gått mer än vanligt på dagis i veckan, men det kommer säkert i helgen sa jag o ja det gjorde det ju. Men inte mycket mer än snorigt än så länge... Igår efter dansen åkte jag o Vincent runt o handlade lite grejer medans Charlie o Robban åkte hem o sov, sen åkte vi alla till faster o kusiner för o fira Julia. På kvällen fick vi besök av Leo, Micaela o Christoffer. Jag gjorde hamburgare som vi åt, sen blev vi tvingade (av Leo) o se på gladiatorerna ;) Kvällen avslutades med Xbox spel som killarna gick in för stenhårt :) Vincent höll sig vaken tills dom gick hem o då var väl kl efter 23!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0