Lördag

Redan lördag, eller ja söndag är det ju nu så fort veckan har gått. Vi har varit o hälsat på Robbans mormor o morfar i Karlskoga o ätit gott älgkött, varit i svärtinge o lekt med mostrarna o i dag träffade vi dom i Folkparken för lite lek. Jag skulle vilja skriva mer men nu är jag trött, barnen somnade 21.30 i dag men jag gissar att Charlie kommer vakna 06 i morgon i alla fall så det är nog bäst att jag lägger mej nu. I morgon ska vi fiska strömming.


Emilia o Vincent i dag på Maxi, knäppisar!



Kommentarer
Postat av: moster emilia

visst var vi snygga vincent och jag Robban sa att han skulle lägga ut den på sin facebook



hejdå från moster emilia

2011-05-22 @ 10:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0