Bolagret

Bolagret har utförsäljning, halva priset på nästan allt!
Jag fick presentkort där i julklapp för att jag ville köpa en fotoram som jag sett, sen har det inte blivit av att jag åkt dit. Det var ju tur att jag väntade för nu fick jag den för halva priset, o det var tur att jag åkte dit i går för det fanns bara en kvar med svart ram som jag ville ha!


Den ska fyllas med kort på mina fina pojkar!


Lila koppar o skålar, älskar den här mörklila färgen.


Vincent fick ett målarset, jätte kul tyckte han.

Jag har fortfarande lite kvar på presentkortet så jag måste nog dit igen o se om jag kan hitta nåt mer. Till den 3 april tror jag dom skulle ha utförsäljningen.


Kommentarer
Postat av: julia johansson lind

det var värst vad du köper på utförsäljingen (;

2011-03-28 @ 15:29:42
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: Marsa

Ska dem lägga ner eller?

2011-03-29 @ 15:24:10
URL: http://martinaladekrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0