Tisdag

Tisdagskväll och So You Think You Can Dance!
Barnen sover och jag hoppas att dom fortsätter med det hela natten utan o vakna en enda gång.. Haha det har inte hänt o kommer väl inte hända på väldigt länge :) Charlie är snorig så i går natt ville han inte ligga i sin säng o sova utan på min arm. Sen vaknade Vincent o var ledsen så han fick oxå komma o ligga brevid mej, trångt men mysigt. Robban som kom hem sent fick lägga sig i Vincents säng :) Hoppas dom får sova bättre i natt.
I eftermiddags var vi hos Robbans syrra Linda o hälsade på. Hon hade bakat bullar, både vanliga o pizzabullar, jätte goda! Jag har nog aldrig ätit pizzabullar förut, men nu måste jag ju prova o baka några.



Kommentarer
Postat av: moster Cathrine

ni ser nykära ut här hihi fiiiiiiiiiiint*

2011-06-22 @ 11:40:46
Postat av: sarah

inga tänder än, de e samma här.. har trott länge att de ska komma, ¨men nu e de på g... tror jag ;-)

hoppas ni får en mysig midsommar! kram kram

2011-06-22 @ 12:44:37
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0