Tisdag eller!?

Jag vet snart inte vad det är för dag längre, dom bara flyter ihop. I går när vi skulle gå ifrån öppna förskolan så tänkte jag säga trevlig helg, fick för mej att det var fredag :)
I dag har jag o Charlie varit hemma o tagit det lungt. Eller lungt är det aldrig långa stunder med den lilla skitungen, titta på mej, prata med mej, bär mej hellst hela tiden. Det är en sällskapssjuk liten kille vi har!
Efter att vi hämtat Vincent på dagis så hämtade vi pappan på jobbet o åkte o skrev på faderskapsbekräftelsen, så har vi gjort det oxå.
Nu sover Charlie (inte för natten) o Robban som var trött efter jobbet. Jag o Vincent tittat på Pippi på rymmen, men snart är det nog dags o gå o borsta tänderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0