Nyårslöfte

Mitt nyårslöfte är att jag ska städa o plocka i ordning hemma varje kväll innan jag går o lägger mej! Jag hatar o vakna på morgonen när det ser ut som ett bombnedslag, o det gör det varje dag när man har en snart 2,5 åring hemma som älskar o kasta saker omkring sig! När barnen har somnat så vil jag bara sätta mej i soffan o ta det lungt, men nu har jag bestämmt mej för att jag inte får sitta ner innan jag har plockat undan först. Får se hur länge jag håller det men i kväll kan jag iaf sitta ner utan o ha dåligt samvete!
 Jag skulle skriva ett inlägg om vår nyårsafton men bilderna var visst på andra datorn som Robban tog med sig till jobbet, får göra det i morgon.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilket bra nyårslöfte:)

Bara att bita i det sura varje kväll!

Själv har så ska jag stå på min orbitrek nångång varje dag o bli av med alla gravkilon jag har kvar.. Det är det sura jag ska bita i... Hoppas vi kan hålla våra löften:)

2011-01-03 @ 23:47:07
URL: http://dellasmami.blogg.se/
Postat av: Elin

Låter som ett bra nyårlöfte! :) Även om man som sagt är trött på kvällen har man ändå lite av ångan upp innan man slår sig ner i soffan.. Mycket värre att vakna på morgonen och det ser ut som kriget = ingen bra start på dagen!



Brukar du gå nått till öppna förskolan vid kapallet? Jag har inte varit där någon gång ännu förutom när vi träffat Kristina på BVC. Funderar på att gå på minisången med Della, kanske nårr för er med? :)

Kram!

2011-01-04 @ 00:07:54
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: Julia

haha , tror du värkligen att du kommer klara det ?

2011-01-04 @ 10:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0