Igen!

Jaha nu var det dags igen då, nu var det min tur o kräkas! Jag mådde illa hela natten o i morse kom det upp. Nu mår jag bra o jag hoppas att det inte blir mer än så. Så tråkigt för vi skulle åkt o hälsat på Ida o Hugo i dag o i morgon skulle vi hem till svärtinge, men när man har kräkts så är man inte välkommen förrens 48 tim efter att man senast kräkts :)
Charlie har somnat men Vincent är fortfarande vaken o kollar på Ice age o han är INTE trött. Jag orkar inte bråka, det är ju helg i morgon.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Din lilla stackare...Hoppas du blir bättre snart igen!!!

2011-01-20 @ 22:29:14
Postat av: Ida

Vi får ta en dag nästa vecka istället. Hoppas du mår bättre.

Krya på dig och hälsa Vincent i förskott, Grattis på namnsdagen.



Kram

2011-01-21 @ 07:56:00
URL: http://famerixon.blogg.se/
Postat av: sarah

hej, hur mår ni?? hoppas ni slipper magsjukan nu!!

stor kram till er! =)

2011-01-25 @ 13:47:57
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0