I dag

Vi tog oss ut på en promenad i dag jag o barnen när det var så fint väder. Jag lovade Vincent att vi skulle gå till parken o gunga men den sista lilla vägen in till parken var inte skottad o var för isig o gropig för att jag skulle kunna köra med vagnen. Vincent blev jätte ledsen, jag sa att vi kunde gå en annan dag men en annan dag finns ju inte det är ju NU som gäller. Tillslut lyckade jag övertala honom o sätta sig i vagnen så vi kunde gå hem, han somnade nästan direkt.
Lilla älsklingen!



I kväll har syrran varit här o vi har lagat god mat som vanligt. Nu har jag verkligen inget o göra o det är inget bra på tv så jag borde gå o lägga mej, så jag hinner sova liten innan Charlie vaknar. Ja nu går jag o lägger mej, tidigt för o vara mej!


Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Della <3

Della tackar för grattiset! ;) Att tiden går fort är bara förnamnet! Känns som om bebitiden försvinner i ett naffs! Doch heeelt underbart att följa sitt barns utveckling! :) Kramis

2011-01-30 @ 23:00:53
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0