Hallå!

Nu är vi friska, eller Vincent är frisk vi blev aldrig sjuka. Jag undrar om det var kräksjukan eftersom vi andra inte blev smittade för det brukar ju smitta så annars!? Nu är det över i alla fall, hoppas jag!
Efter att vi har varit hemma i hela fyra dagar så började jag bli lite uttråkad, så i dag när Vincent var på dagis så åkte jag o Charlie till öppna förskolan o träffade lite kompisar. Charlie är minst av alla än, men snart kan han nog va me o busa han oxå :) Nästa vecka ska vi till öppna förskolan här i Lindö med BVC, då kanske vi kan börja gå dit sen för det ligger ju inte så långt hemmifrån.
Innan jag hämtade Vincent på dagis så var jag där på utvecklingssamtal. Det fanns inte så mycket o säga, vi har inget o klaga på o dom tycker att Vincent är en snäll o glad kille.
Just nu tittar Vincent på Laban filmen sammtidigt som han myser med Laban snuttefilten, han är bra den där lilla spöket Laban :) Charlie sover i min famn, han var visst väldigt trött i dag.
Jag hoppas på en lika bra natt i dag som i går, då somnade Charlie 21.30 o vaknade kl 4 o åt o somnade om 4.30. Konstigt nog så sover han aldrig lika bra efter första nattmålet, han vaknade 6.30 igen o då tyckte jag inte att han behövde äta. Han somnade om efter att jag tog upp honom o så fick han sova brevid mej o sov till 7.30 då det var dags o gå upp. Vincent sov hela natten i sin säng utan o vakna nån gång, det händer inte ofta! Men jag måste ju erkänna att jag att jag saknar honom lite när han inte ligger brevid mej i sängen :)

Nu vaknar Charlie o Vincent vill ha macka, lugnet är över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0