Kväll

Barnen sover o då plockar jag fram godisskålen, att jag inte kan låta bli!
Charlie somnade redan kl 20 o det har han gjort nu i några dagar o sen inte vaknat förrens ca kl 05 för o äta, helt okej tycker jag. Hoppas han fortsätter med det! I dag har han vänt sig från rygg till mage för första gången, trodde jag i alla fall men tydligen så gjorde han det för några dagar sen.. Typiskt Robban o inte berätta nåt! Han har varit på väg ett tag o vända sig men han har fastnat med armen o inte kommit runt ordentligt. Men i dag rullade han runt två gånger o det såg hur lätt ut som hellst! Det är så roligt o se skillnaderna mellan pojkarna, det är verkligen stora skillnader i den motoriska (stavs det så?) utvecklingen. Vincent vände sig sent, kommer inte ihåg hur många månader han var men han rörde sig inte mycket utan låg mest still länge. Men han satt tidigt, när han var 5 månader kunde han sitta själv utan stöd korta stunder.


Vincent ca. 5 månader.


Charlie i dag, glad efter o ha vänt sig.

Nu ska jag nog sova. I morgon ska vi till BVC innan dagis, det är dags för 2 ½ års kontroll.


Kommentarer
Postat av: ida

Duktiga Charlie!



Hoppas allt e bra med er annars?



Kram

2011-02-09 @ 07:58:10
URL: http://famerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0