Trött

Jag sitter med barnen i soffan o kollar på tv, jag blundar o somnar till o Vincent puttar på mej, mamma vakna! Åh jag är så trött! Men jag får skylla mej själv, det är liiite för sent o lägga sig 00.40 när Charlie vaknar 6.15. Snart ska vi iväg o handla lite, är nog bäst o göra det tidigt idag. Jag har tänkt att Vincent o jag ska baka lite sen när Charlie sover. Pepparkakor kanske, det har vi inte gjort än. När Robban kommer hem i eftermiddag ska vi köpa en gran, vi har inte hunnit med det än men bättre sent än aldrig :) Dags att vakna till nu!

Kommentarer
Postat av: j u l i a [hobbyfotograf]

Om du vill så kan jag fixa en ny header och sånt i din blogg någonting :)

2011-12-23 @ 17:42:50
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0