Hej, det var länge sen!

Nä nu är det väl dags o uppdatera lite! Det känns som det var en evighet sen jag skrev nåt, det är bara 9 dagar men det är länge för mej :) Tiden går o för varje dag så blir det jobbigare o skriva för det är så mycket som ska skrivas. Nu låter det ju som jag är tvungen o blogga o det är jag ju inte, jag tycker att det är kul men nu har jag inte orkat helt enkelt.
Charlie hade feber i fyra dagar, han började sova så dåligt på nätterna o sen kännde jag o såg små tänder som ser ut o va på väg upp! Dom vill visst inte komma upp riktigt än men visst syns det att dom är påväg, snart kanske.. :) Jag har varit helt slut nu ett tag, vet inte hur många gånger jag är uppe per natt o stoppar in nappen o vaggar för att han ska somna om o så vaknar han kl 06 oxå. Om det är dom där små tänderna som spökar så önskar jag att dom kommer upp snart! Hade glömt att det var så här kämpigt med småbarn :)

Nu får det vara bra för i dag. Är trött men ska kolla på Desperate Housewives som jag spelat in.


Vincent hittade en nyckelpiga som klättrade på hans hand.


Mamma o Charlie på picknik i solen.


Knäppis Charlie!


Kommentarer
Postat av: Farmor Marita.

Kul att se lite nya bilder på småkillrna och dej också förståss. Vill också önska en GLAD PÅSK.

Kramis.

2011-04-20 @ 09:27:55
URL: http://http:/[email protected]
Postat av: sarah

haha... vilka sötnosar! du med! =) ja men visst har man glömt hur jobbigt de kunde va?!?! jag känner lika dant, med allt gnäll, ont i munnen, osv.



just nu känner jag lite tidsbrist men jag kommer absolut fortsätta. kanske inte var dag, lr så blir de tvärtom och inläggen bara flödar.. haha.

Stor kram till er.

2011-04-20 @ 10:41:18
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0