Utekläder

Ja då var det dags igen då, beslutsångest över vad jag ska köpa till Vincent så han inte fryser i vinter. Jag har redan köpt en overall från Lindex, passade på när jag hade 30% rabatt, perfekt!


Men nu velar jag lite om jag oxå ska köpa ett fleecefodrat regnställ som han hade förra vintern. På dagis så tyckte dom att det var jätte bra för han blev ju aldrig blöt. Det blir ju alltid blaskigt o regnigt o en dag kom han hem från dagis med en lerig overall, det var då jag fick lite panik o köpte det fleecefodrade regnstället :) Så det får nog bli ett sånt...

Hur klär ni era barn i höst/vinter?


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag kör både overall och fleecefodrat regnställ tycker dem är super när det är blaskigt så lätta att torka av:)

2010-09-02 @ 18:18:55
URL: http://martinaladekrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0