Hej hopp!

Jag sitter här i soffan med Charlie, som vanligt känns det som. Han har varit vaken i över två timmar nu så snart hoppas jag att han vill sova lika länge :) Så länge han är mätt o fått bajsa så är han för det mesta nöjd, men ibland vill han äta hela tiden. Det är ju så mysigt o äta så han somnar till lite då o då så det kan ta lite tid o äta klart ibland, vilket är lite jobbigt speciellt på natten när jag själv håller på o somna. Jag längtar tills vi får lite mer rutin på allt, men han är ju bara 14 dagar så jag vet att allt är lite som det är just nu. Vincent sov ju nästan hela natten när han var tre månader, sån tur ska jag väl inte ha nu.

I torsdags var vi på bvc med Charlie för första gången. Han hade gått upp 300g på en vecka o det var godkänt.

I går var vi på busfabriken, det var mest för att Vincent o pappan skulle få leka av sig lite :)



Vincent klättrade nästan ända längst upp o sen gled ner, det var skoj.


Kommentarer
Postat av: Julia

varför kunde inte moster julia fått följa med efter som vincent tycker det är så roligt med mig :o

2010-10-21 @ 18:47:00
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0