Lååång förmiddag!

Men är klockan inte mer!? Inte nog med att vi drog tillbaka klockan en timme, barnen vaknade tidigare än vanligt. Jag tror klockan var precis innan 7 när Vincent vaknade o fick komma in till oss, då hade Charlie redan bestämmt sig för att det var morgon. Det var väl inte jätte tidigt men Vincent brukar sova iaf en timme längre o så var ju kl egentligen bara 6! Försök o säga till en 2 åring att klockan är inte så mycket som du tror du får sova en timme till, skönt va? NEJ det går ju inte! :) Vincent ville iaf inte somna om så sen dess har vi varit vakna, helt förstörda hela morgonen. Nu har vi sovit en stund hela familjen, men Charlie ville inte sova längre så nu är vi uppe. Lilla killen är alltid så ledsen när han vaknar eftersom det är jobbigt i näsan, det blir inte bättre jäkla förkylning! Det är inte många stunder på dagen han är nöjd o jag hoppas o tror att det beror på att han inte är riktigt bra, för det är inte kul o ha en sån här grinig bebis när man ska underhålla en storebror oxå.
Det får nog bli en promenad sen när alla är vakna så vi piggnar till lite!


Kommentarer
Postat av: johanna

Förstår vad du menar...Det ÄR tidigt attbehöva gå upp klockan 7, en halvtimma spelar stor rollpå morgonen..

Hoppas verkligen att Charlie blir bättre snart:( jobbigt att vara förkyld..



Förlåt Carro att jag inte svarade på ditt mess förra veckan...Tänkte svaramen sen sa det bara svish och så var detlördag och Idol var över :)



Ska vi höra om Eve villbörja nästa vecka med "halvått ahos mig"?



Kramar!

2010-10-31 @ 22:44:48
URL: http://jojeslife.blogg.se/
Postat av: Linda F

Jag förstår att det är kämpigt! Oliver är inne i någon sorts trots period nu och vill ....ingenting...jag har massor i skolan och på jobbet, sen är det bara att börja om med städning, tvätt och matlagning när man kommer hem. Går på knäna ibland känns det som...Jimmy jobba massor nu och hjälper inte till speciellt mycket..så det är tufft. Måtte jag ha mer ork när jag får släppa jobb och skola i alla fall....men jag bävar för hur det ska bli.... kram

2010-11-01 @ 09:14:57
URL: http://legnaoliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0