Fredag

I dag är vi hos min farmor o farfar o hälsar på.



Vi har varit o matat hästarna med äpplen. Vincent var inte ett dugg rädd, han bara körde fram handen med äpplet till dom :)
Vi har ätit köttbullar med potatis o sås, finns det nåt godare!? Snart blir det fika med äpplekaka som farmor har bakat.



Charlie ligger o sover i bilstolen som var det enda stället han ville ligga på själv, lite lättare o andas när man inte ligger ner. Jag har fått lite piller från Thailand mot min hosta, hoppas dom hjälper :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du käka pillrena fast du ammar?!

2010-10-29 @ 17:47:59
Postat av: Carro

Anonym, nej det vet jag faktiskt inte om jag kan...

2010-10-29 @ 21:24:49
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Bella

Ni verkar ha det riktigt mysigt. Fina bilder! Kram

2010-10-30 @ 03:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0