Vårdcentralen

I dag tog jag mej till vårdcentralen på förmiddagen när dom hade drop in tid för o kolla upp min jobbiga hosta. Jag är inte den som går till läkaren i första taget men den här hostan har jag haft lite för länge nu. Det visade sig att jag har förkylningsastma! Jag har aldrig haft astma i hela mitt liv, blev lite förvånad. Lite lustigt är det ju eftersom Vincent oxå har haft lite förkylningsastma. Jag fick andas ventoline o gå hem, känner faktiskt redan att det är bättre. Hoppas det inte kommer tillbaka.
Nu kanske jag inte behöver ha ont i huvudet hela dagarna för att jag hostat så mycket, o bli en gladare mamma!


Kommentarer
Postat av: Marita oldermor

Bra att du sökte hjälp ,hoppas att du nu slipper din hosta.

2010-11-01 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0