Syskon



Charlie gillar o titta på sin storebror när han busar, men inte när han är när o hoppa på honom :) Vincent är en duktig storebror o vill gärna va med o hjälpa till o bära Charlie o hålla honom även om han i bland inte riktigt förstår hur liten o ömtålig han är. I går när Charlie satt i mitt knä  med ansiktet mot mej så tog Vincent satts o skulle hoppa upp på Charlies rygg som han brukar göra på oss, jag hann o flytta på Charlie innan han hoppade haha! Charlie kommer nog bli tålig :)



Charlie får låna Vincents finger i stället för napp när han blir ledsen, så har han sett oss göra.



Charlie tyckte att det var lite läskigt :)

Jag är så glad att Vincent gillar sin lillebror! Det blir väl värre sen när Charlie bli så pass stor så han kan sno Vincents leksaker, o vad dom kommer bråka :)
Jag trodde verkligen att han skulle vara mer avundsjuk. Ända sen Charlie kom så känns det som om han har blivit mer självständig o förstår att jag inte alltid kan hjälpa honom precis just när han vill det. Men i bland önskar jag ju att jag kunde dela på mej!


Kommentarer
Postat av: Leo

Charlie tyckte det smaka lite konstigt ser det ut som... haha =)

2010-11-24 @ 15:17:26
Postat av: moster cathrine

duktiga mamma carro!



du räcker gott och väl till båda med lek och kärlek*

2010-11-25 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0