Måndag

Dagarna går fort, men nätterna går väldigt långsammt. Charlie har tydligen bestämmt sig för o va vaken mitt i natten o jag är så trött. I natt fick Robban va uppe med honom så jag iaf fick sova två timmar i rad innan det var dags för mat. Det blir bättre, det blir bättre..
I dag har vi varit på sjukhuset o tagit kort till tidningen, hoppas det blev en fin familjebild. 
I kväll blir det  halv 8 hos mej o det är jag som börjar, snart kommer två hungriga tjejer hit. Jag hoppas maten blir god o att dom blir mätta! Jag visar sen vad jag lagat.


Kommentarer
Postat av: ida

Din stackare, får hoppas att det vänder snart.

Vad mysigt med halv 8 hos mig, kanske man ska börja med :-)



Hoppas allt e bra annars, vi får se till att ses ngn mer gång innan julen är här. kram

2010-11-16 @ 08:04:06
URL: http://famerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0