Solig söndag

I dag har vi varit ute hela dagen i Svärtinge, så skönt! Vincent har inte haft tid o sova eftersom han busat med mostrarna hela tiden. Man skulle kunna tro att det är lätt för honom o somna på kvällen när han inte sovit nåt på dagen, men det blir nästan svårare då han är så trött så han inte vet vart han ska ta vägen. Jag la mej brevid honom i sängen o såklart somnade jag med o vaknade inte förrens Robban ringde kl 21.30, dum som jag var så gick jag o la mej igen o vaknade kl 23 igen, så det var den kvällen.




Studsmattan är ju himla kul!
Vincent är så söt när han ropar på sina mostrar, Emila är Emilia men det roligaste är ju att han säger Ulla till Julia. Haha Julia har fått ett nytt smeknamn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0