Tisdag

I dag är vi hemma o myser jag o lillskiten! Han har varit på jätte bra humör hela förmiddagen, han har suttit o lekt med sina leksaker (som han aldrig gör annars) så jag har hunnit plocka lite. Nu sover han o jag skulle gärna lägga mej brevid honom men min mage kurrar. Hmm undra vad jag ska laga, falukorv o makaroner kanske :)

Usch jag är verkligen så trött på all mat, det blir ju att man laga typ samma hela tiden o nu har jag till o med tröttnat på köttfärsås.
Vad brukar ni laga för mat, kom gärna med tips! Men det ska gå snabbt, jag har varken tid eller lust o stå en timme i köket när jag kommer hem från jobbet :)


Kommentarer
Postat av: angelica

massa matrecept

2010-03-02 @ 13:04:03
URL: http://angelicapalm.blogg.se/
Postat av: Henka

Pasta gorgonsola är ju alltid gott & det går fort, & det va länge sen vi åt. TJO

2010-03-02 @ 18:34:19
Postat av: moster cathrine

men hallo!!! din syrra har världens bästa matblogg:P använd latis!



haha=)

2010-03-02 @ 23:11:34
Postat av: Carro

Jaa jag vet syster, men det har varit lite dåligt med recept på sista tiden ;)



Henka ja det var länge sen, det måste vi göra snart!

2010-03-03 @ 09:13:48
URL: http://christelcaroline.blog.se
Postat av: Evelina

Känner verkligen igen det där! Varje vecka när jag ska göra en matsedel (som förresten aldrig ens följs) så tycker jag det är hopplöst att komma på nya maträtter. Så tyvärr, inga hela tips från mig, haha..

2010-03-03 @ 10:15:08
URL: http://www.metrobloggen.se/lillahjartat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0