Fredagskväll

Just nu sitter jag o lyssnar på Vincent som ligger i sin säng o gnäller, trött gnället som betyder att han förhoppningsvis snart kommer somna. Ute i köket så lagas det tacos för fullt o jag bara sitter här i soffan o väntar på att det ska bli klart, skönt!
I helgen så jobbar både jag o Robban, som tur är så har vi snälla vänner o familj som ställer upp o tar hand om Vincent. I morgon ska han vara med tant Micaela o på söndag hos mormor o morfar, han kommer få en toppen helg!

Jag var o hälsade på Johannas bebis i dag oxå, så söt!


Kommentarer
Postat av: karin

åh hälsa o gratta! jag e så nyfiken på den lille bebisen :)) Hoppas hon lägger upp lite kort , hihi



Kram

2010-03-27 @ 09:37:44
URL: http://karinss.blogg.se/
Postat av: johanna

:)

Ja visst är han söt den lilla....Är så glad :)



Hur jobbar du i veckan?

Du får gärna komma och hälsa på när du vill...Vincent måste ju träffa sin nya vän ;)



Puss!

2010-03-28 @ 22:40:14
URL: http://jojeslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0