3D bio



I går var jag o Robban på bio o såg Alice i underlandet i 3D. Så himla häftigt det var o filmen var jätte bra!
Det var en överraskning att vi skulle gå på bio, som jag förstörde. Innan jag skulle gå till jobbet i går så hade jag så ont i halsen o var allmänt hängig o självklart så var jag tvungen o beklaga mej. Så Robban var tvungen o avslöja sina planer o fråga om jag orkade gå ut o äta o gå på bio, han hade redan fixat så Vincent skulle va hos sin farmor. Så söt, det är ju inte så ofta vi kommer ut o gör nåt själva nu för tiden!

Nu är jag o Vincent i Svärtinge medans Robban är hemma o jobbar. Vincent sover, familjen är i väg o åker skidor o jag kollar på reprisen av melodifestivalen, än har jag lyckats o inte få reda på vem som vann.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad mysigt.

Ska vi ses efter killarnas sovtid på tis? Hugo är vaken vid ett halv två. kram

2010-03-14 @ 16:52:25
URL: http://famerixon.blogg.se/
Postat av: ida

Ja, vi an komma till er. Jag ringer innan, men omkring 14.30-14.00 om de blir bra?



Hoppas ni haft en bra helg annars.

kram

2010-03-14 @ 20:02:10
Postat av: moster cathrine

+++++++++++ till din man=)



roligt*

2010-03-14 @ 21:20:59
Postat av: johanna

hihi söta ni var med era glasögon :)

Hur är det med Vncent? Klarade han sig från feber?

Stooor puss!

2010-03-15 @ 09:04:46
URL: http://jojeslife.blogg.se/
Postat av: pillan

Män som tar initiativ bör premieras.schysst bild btw!

2010-03-15 @ 11:35:27
URL: http://pernillaramsten.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0