Vår tisdag

På morgonen var Vincent o jag hos barnmorskan o kollade bebisen i magen. Vincent tyckte det var spännande o sa OJ när vi lyssnade på hjärtljudet, sötnosen! Jag som tycker att min mage har blivit så stor redan, men den ligger tydligen lite under kurvan men ändå inom det normala. Så med Vincent hade jag större mage vid den här tiden, det trodde jag inte. Det är nog en liten tjej därinne, hihi! Nej jag tror nog att det är en kille, guud så nyfiken jag är!
Efter barnmorskan gick vi till Micaela (tant som Vincent säger nu:) på vägen köpte vi med oss lite nybakat bröd till frukost. Där hade vi en mysig förmiddag. Vincent hoppade över middagsluren eftersom det var så spännande hos tant, han verkade inte speciellt trött heller. Nu somnade han för en stund sen snabbt utan bråk, skönt. Han har sovit i sin egen säng hela natten i två nätter nu, hoppas att det fortsätter men det tror jag inte.
Var på Ingelsta förut o handlade lite mat, en stooor vatten melon o så fick jag med mig lite färskpotatis för 1 kr kilot, herregud folk var helt galna! Nu ska jag försöka o slänga ihop en potatis sallad med grillad kyckling o lite annat gott, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0