Vagn

Eftersom Vincent inte är så stor när syskonet kommer så kommer vi ju behöva en syskonvagn. Det finns ju några olika o välja mellan, vissa mer komplicerade än andra. Vi var på babyland i lördags o kollade o då hade jag nästan bestämmt mej för en, men när vi var i dag så betämmde jag mej för en annan, tror jag... Jag vet iaf att jag inte vill ha en syskonvagn dom är "på bredden" eftersom jag tycker att det verkar väldigt onödigt o gå med den när man bara har ena barnet med sig.

Just nu tror jag nog att det blir en Phil and teds Vibe, men jag kan ju hinna ändra mej :)



Den enda nackdelen är väl att det inte finns nåt liggläge för det större barnet när bebisen ligger, men Vincent sover nästan aldrig i vagnen nu o i vinter tror jag inte att vi kommer ta några lång promenader direkt. Den blir nog bra!
Nu hoppas jag bara på att vi får sålt på våran vagn vi har nu snabbt o smidigt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Den blir nog kanon om inte vincent sover i vagnen. Leah sover ju i vagnen ofta. En sak till som är tråkig med viben är att man slår i benen när man går och att det inte finns så bra packningsmöjligheter om man inte köper väskor att hänga vid sidan.

2010-06-16 @ 08:16:11
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: Åsa

Så himla svårt med vagn, jag skulle nog inte kunna bestämma mig. Hihi. Men "viben" verkar bra och smidig precis som vår teutonia.. den kommer ni nog få såld ganska snabbt för jag tror den är poppis.

Spännande med en till bebis och hur V kommer reagera. Hihi. Kram

2010-06-16 @ 13:52:07
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, familjeliv har jag skippat helt, blir bara nojjig när jag går in på olika forum och läser. Var mer aktiv där när vi försökte bli med barn ;) Det enda jag gör nu på den sidan är att läsa om bebis utveckling vecka för vecka :)

Precis som du säger är alla barn olika så det finns nog ingen "manual" för hur en bebis ska skötas ;)

Bra tips på bok! Ska spana in den! :)

ja, jag hoppas allt kommer gå bra! Ont gör det säkert men att få sin lilla bebis i famnen kommer vara värt allt! :)



Idag blev det foppatofflor och när jag kom hem hade jag prickar på fötterna från hålen som är på ovansidan av skon, snacka om svullna fötter..haha :)



Vagnen ser riktigt smidig coh tuff ut! :)



Kramis!

2010-06-16 @ 22:49:10
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0