Semester!

Nu har jag semester (igen)!!
I går kväll var vi ute o åt med Micaela o Christoffer för o fira att jag börjar min semester o att Micaela börjar jobba på måndag, haha! Vi var på Manesa o åt god mat o drack goda drinkar (alkohol fritt till mej såklart). Helt plötsligt så började det regna o inte så lite heller! Tur att dom har stora parasoller på uteserveringen som vi kunde tränga ihop oss under o värma oss med filtar.
Vincent har sovit hos moster Cathrine i natt, snart ska jag hämta honom o sen ska vi åka till djurparken.



Syns det vem som har haft semester o vem som har jobbat eller!? :)


Kommentarer
Postat av: moster Cathrine

guuuud vad fina ni blev på detta kort!!! riktiga snyggingar ju=) å drinkarna ser för goda ut



2010-07-19 @ 15:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0