Lördag

I går var jag på bröllop, det var min vän Camilla som gifte sig. Dom hade ett litet mysigt bröllop i hennes föräldrars trädgård.


Jag o magen på bröllop.

Såå himla varmt det har varit i dag då! Det var första dagen det faktiskt var skönt o komma hem efter jobbet för det var svalare inne än ute, o då är det ändå 29 grader inne. Robban är ute o jag känner att jag aldrig hade orkat trängas med massa människor på en uteservering. Nu ska jag svalka mej med en glass o se på en film. Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Marita oldermor

Jag tror att det har varit värmerekord i dag 32,4 kl.15,00.Ha det skönt och vila dej. Kramar till dej.

2010-07-10 @ 22:53:14
Postat av: Bella och Cathi

Gud vad fiiiiiiiiiiiin du var carro! Kom du precis från det kungliga bröllopet :P hhihi

2010-07-11 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0