Hej

Min semester började med förkylning, inget kul i den här värmen o det hjälper ju inte att jag är gravid heller. Jag har kännt mej trött o orkeslös nu i tre dagar, hoppas verkligen jag blir bättre tills på söndag då vi åker i väg på äventyr med husbilen.
I går var jag hos barnmorskan, allt såg bra ut o jag fick höra lilla hjärtat slå. Jag kan fortfarande inte fatta att Vincent snart ska få ett syskon! :)
I dag har vi varit o hälsat på min farmor o farfar, Vincent har hållit i gång hela dagen.
Nu orkar jag inte mer, borde gå o sova men jag är lite hungrig så det får bli en macka först. God natt!


Badkrukan i Sörsjön i måndags.


Kommentarer
Postat av: ida

Vad mysigt med husbil. VAd kostar det att hyra? Är sugen till nästa sommar.



Ha det så trevlig så hörs vi när ni kommer hem.



Kram

2010-07-22 @ 08:16:14
URL: http://famerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0