Hej i värmen!



Det här godiset köpte söta Belinda till oss på jobbet, lite lyx ska vi väl ha när vi är tvungna o jobba i det fina vädret! I dag har mina grabbar haft en heldag i skärgården hos Robbans farbror, lite avundssjuk är jag allt. Men nu har jag lite semesterplaner o se fram emot, vi har hyrt en husbil tillsammans med Robbans syrra o hennes familj. Vi har inte riktigt bestämmt vart vi ska åka än men det blir nog spännande, Vincent o kusin Melker kommer nog få kul ihop.
Nu är det dags för lite matlagning o städning o sen slapp i soffan, det är jag värd!


Kommentarer
Postat av: Marita oldermor

Hej Carro och hela familjen.Hoppas ni får det mysigt i husbilen. Många kramar .

2010-07-07 @ 22:03:53
Postat av: ida

Mysigt med husbil. Jag vill oxå på husbils semester :-)

Kram

2010-07-08 @ 08:28:37
URL: http://famerixon.blogg.se/
Postat av: Bella

Vi får nog ta och sluta äta lakrits och allt annat onyttigt :D Det får blir mer jordgubbar framöver, nu när det är så billigt.

2010-07-08 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0