Stressig förmiddag!

Robban skulle ta bussen till Stockholm kl 12.35 i dag för han ska på kryssning, så jag åkte i väg till Ingelsta för o handla lite innan han åkte. När jag står i kassan o drar kortet så står det medjes ej o när jag går till bankomaten för o kolla så har jag bara 50 kr på kontot. Jag får lite panik eftersom batteriet på min mobil just tagit slut o jag inte kan ringa till Robban. Så jag springer in till Din Sko eftersom jag vet att Johanna jobbar, typiskt nog så var hon var sjuk i dag men jag fick låna telefonen ändå eftersom dom känner igen mej, snällt! När jag ringer till Robban så säger han att han har försökt o ringa till mej jätte länge, eftersom jag har pratat med Micaela (det var därför batteriet tog slut:) sen jag kom in på Ica så har han ju inte kommit fram. Han ville säga att jag inte hade några pengar på kontot o han har glömt inloggningsdosan på jobbet så han kan inte överföra några pengar, paniik! Så jag fick snabbt åka hem så Robban kunde åka dit o betala varorna som stod o väntade, självklart blev det krångel när han kom dit för hon som stod där förut hade gått iväg, bla bla bla... Han kom hem 12.25 så jag fick snabbt slänga på Vincent kläder så vi kunde skjutsa honom till bussen i sista sekunden!
Nu hittar jag inte min laddare till mobilen heller den är nog på jobbet, jobbigt!

 Vincent sover o jag har städat o bakat muffins i rekordfart för snart kommer Ida o Hugo hit.
Nu kan jag äntligen sitta ner o pusta ut!


Kommentarer
Postat av: farmor Marita

Kära barn du måste sluta stressa.allt är inte bra ditt ansvar. Varma kramar.

2010-01-12 @ 17:53:35
Postat av: Carro

Farmor så farligt var det inte, du behöver inte oroa dej! :)

2010-01-12 @ 19:38:36
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0