Söndag - Ikea

Vincent har varit hos sin farmor hela dagen o busat, det tycker han är såå mysigt!
Eftersom Robban jobbade så passade jag på o åka till Ikea med Johanna o Pernilla, shopping shopping skulle det bli. Jag fyllde vagnen med mycket fina grejer som jag absolut behöver, eller inte.. När vi kom fram till kassan o jag skulle betala med mitt Ikea handla kort så gick det inte, kortet var spärrat för att vi tydligen har missat en inbetalning! Va!? Det hade vi ingen aning om o vi har inte fått nån påminnelse eller nåt, konstigt. Så det var bara o lämna varorna o åka hem. Men det var nog ödet som sa att jag inte skulle handla så mycket :)

I kväll har vi kollat på andra Johan Falk filmen, tycker dom är riktigt bra faktiskt.
Nu sängen, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0