Snökaos!

När det är vinter så ska det ju vara snö o nu har vi haft en bra vinter med massor snö, men nu räcker det väl! Lite tråkigt att det kom så mycket snö nu igen, det känns som om den aldrig ska försvinna nu. Men visst är det fint!



Jag var uppe tidigt i dag för o åka med Dolly (katten) till frisören :) Bilen var ju såklart helt insnöad o självklart kom jag inte ut från parkeringen utan fastnade halvägs. Som tur var så kom tre killar som jobbade med nåt på andra sidan gatan o hjälpte mej o putta på bilen, tur att det finns människor som är snälla o hjälper till!

Det får nog bli en tur med pulkan i dag till dagis.


Kommentarer
Postat av: johanna

:) Snällt att du fick hjälp med bilen...

Ja ta pulkan till dagis, hihi gulligt!



Nu tycker jag det får ta och bli vååååår!!!



Förresten det där med varm smörgåstårta måste vi göra snart...Blev lite sugen nä jag såg ditt inlägg ;)



Puss

2010-01-28 @ 13:38:27
URL: http://jojeslife.blogspot.com
Postat av: Marita oldermor

Mycket vackert med snö. Men detta kann inte vara Norrköping eller hur...

2010-01-29 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0