Torsdag



Nu har jag lämnat den här skitungen på dagis. I går när vi skulle gå dit så tog jag vagnen men jag kom bara över gatan tills jag insåg att det aldrig skulle gå, vad tänkte jag med!? Bilen stod som tur var inte så långt i från så jag kämpade mej fram till den o slängde in vagnen o Vincent o körde den lilla biten till dagis, annars hade vi nog aldrig kommit fram. Herregud vilket väder det var i går, nu får det väl ändå vara bra med snö!

Jag o Johanna hade tänkt o åka till Ikea i går men vi var så kloka så vi stannade hemma, det blev en lite sväng till Ingelsta i stället. Sen hade vi en mysig kväll hemma hos Syrran med massor mat såklart :) Åhh jag är så nyfiken på vem som bor i Johannas magen nu, inte så långt kvar!

Snart ska jag till jobbet, hoppas det finns massor nya skor o packa upp så jag kan drömma mej bort till våren o sommaren när jag ska gå barfota i ett par snygga gladiatorsandaler!!


Kommentarer
Postat av: johanna

:) Ja det var tur att vi inte åkte till Ikea igår...Vi lyckades ju med en bra dag i Norpan också hihi...Och du Damn it va gott det var med ensaladas igår...



Ja man är rätt nyfiken på vad det är för en krabat där inne i magen :) Snart får vi se!



Ha det så bra på jobbet!

Kram!

2010-02-04 @ 11:38:49
URL: http://jojeslife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0