Spystuga!

Ja det var visst kräksjukan som Vincent hade, han spydde igen natten till fredagen o på fredag morgon sen trodde vi att det var över. Men nej då, natten till lördagen var inte kul... På fredag kväll började Robban må dåligt o fick besöka toaletten några gånger, Vincent vaknade flera gånger under natten o spydde o sen när alla tillslut hade somnat så var det min tur! Hela lördagen låg vi i soffan o orkade knappt röra oss, Vincent mådde bra o underhöll sig ganska bra själv som tur var. I dag mår vi bättre, men jag kan fortfarande inte tänka på mat fast jag är hungrig. Usch det var verligen en hemsk natt o dag, nu skulle det behövas en storstädning här för o få bort alla baciller men vem orkar det...


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh fy, era stackare! Det låter verkligen inte roligt. Hoppas att det går över för er nu genast! Krya på er.

2010-02-14 @ 14:21:27
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: Linda Dahl

Jag lider med er. Vi har också haft kräksjuka, Moa, Max och jag, har spytt. Men Micke klara sig undan som vanligt. Han kände sig bara lite konstig.

2010-02-14 @ 18:26:21
Postat av: Åsa & Linus

Usch och fy, stackars er. Jäkla dagisbaciller. Hoppas ni kryar på er snart! Kram från oss

2010-02-14 @ 18:36:09
URL: http://pasenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0