Söndag

I dag har Vincent varit hos sin farmor o busat hela dagen medans jag o Robban har varit duktiga här hemma. Robban har fixat lite lister (sånt tråkigt som aldrig blir av) o städat o jag har målat vitt i den enda rum som inte var vitt, förutom Vincents rum. Vitt vitt vitt ska det va, allt blir så mycket snyggare mot vitt tycker jag.

På kvällen gjorde vi pizza.



En med salami, fetaost, rödlök, tomat o en med köttfärs med taco krydda, paprika, rödlök o jalapenos (som jag tog bort för det är alldeles för starkt).
Så gott det blev, det måste vi göra oftare.


Kommentarer
Postat av: pillan

Vilken Timell-anda! bra jobbat. Den där pizzan såg lovande ut:)

2010-03-01 @ 09:17:14
URL: http://pernillaramsten.com
Postat av: moster cathrine

muuuuuumsssssssssss va gott!!!

2010-03-01 @ 17:28:24
Postat av: Linda

Hej!!

Ja det var verkligen en toppendag!! Där hade han verkligen överträffat sig själv!! Olivers ögonbryn ser lite otäckt ut, men han var på BVC idag och hon tyckte det såg bra ut i alla fall.

Hela denna vecka är jag i skolan 8-17 så dte kan bli lite körigt...lite mindre nästa vecka? Kan du nåt då?

Många kramar

2010-03-01 @ 19:23:28
URL: http://legnaoliver.blogspot.se
Postat av: Anonym

Ser riktigt gott ut!



Tack, jag har faktiskt gjort de själv. Fick tips av Johanna att kolla på designdinblogg.se.

BLev rätt nöjd :-)



kram



2010-03-01 @ 21:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0