Onsdag

I dag efter jobbet o när jag hade hämtat Vincent på dagis så åkte vi till Ikea med Johanna o Pernilla, Johanna hade tjatat så länge :) Vi tänkte att det kommer inte ta så lång tid men som vanligt på Ikea så tar det ju lite längre tid än man tror, så vi kom hem för inte så länge sen, stannade på Camillas jobb oxå som är på vägen hem. Stackars trötta Vincent somnade i bilen o ganska snabbt i sängen oxå när vi kom hem. Jag var duktig o fick bara med mej en klädvårds rulle o glödlampor hem!

Jag glömde kameran hos Ida o Hugo i går när vi var där o hälsade på, tråkigt o inte kunna visa några kort :(

I morgon ska jag nog köpa en ny mobil, min håller på o dö snart. Jag tror att jag vet vad jag vill ha för nån men har inte riktigt bestämmt mej än, ni får se i morgon om det blir nån!


Kommentarer
Postat av: johanna

Kul vi hade på Ikea :)



Och såååå goda pankakor till efterrätt på vägen hem hihi

2010-02-11 @ 17:26:16
URL: http://jojeslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0