Vilken vecka är jag i nu då?

Barnmorskan sa på inskrivningen att med andra barnet så brukar dom flesta inte ha så bra koll på vilken vecka dom är i, eller hur tänkte jag o nu sitter jag här o undrar vilken vecka jag är i! Jag är i vecka 35 (34+1) o det är 40 dagar kvar till beräknad förlossning, det är ju inte alls lång tid! Det märks att det börjar bli trångt i magen för i bland får magen väldigt konstig form o jag får många sparkar av små fötter eller händer :)
Jag mår bra, förutom att jag har lite problem med ischias tror jag... Jag har läst att ischias ska börja i ryggslutet o stråla ner i benet men jag har bara ont på en punkt i ena skinkan, hmm? Det kommer bara när jag jobbar o står o går mycket, när jag är hemma o tar det lungt som i dag så känner jag inget. Hoppas det går över för jag har planerat o jobba 4 veckor till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0