Så nyfiken!

I dag har jag varit hos barnmorskan, allt såg bra ut o bebis ligger med huvudet åt rätt håll men det är inte fixerat. Hon gjorde ultraljud för o vara säker på att det var huvudet som låg nedåt o inte rumpan, hon sa att jag inte behövde vara orolig att hon skulle se könet eftersom maskinen var så liten så hon i princip bara kunde se huvudet o rumpan. Jag som hoppades på att hon skulle se det o att jag skulle få veta!
Jag är sååå nyfiken nu, är det en liten lillebror eller lillasyster där inne!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

D är nog en lillasyster:)

2010-08-31 @ 16:57:19
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: Marita oldermor

Skönt att allt ser bra ut. Att inte veta, det är ju det som är så himla spännande. Kramis

2010-08-31 @ 19:02:14
Postat av: johanna

Ohh va spännande..Jag tror det blir en lillasyster ;)

Vi hörs imorgon kompis!



Kramar!

2010-09-01 @ 00:29:26
URL: http://jojeselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0