Solig tisdag

På morgonen var det grått o mulet men senare tittade solen fram, då passade vi på o gå ut. Vi träffade lite vänner o tog en promenad till Halvars o sen fika i Vasaparken. Dom andra hade små bebisar som sov hela tiden i vagnen medans jag hade fullt upp med o springa efter Vincent som inte kan sitta still, han ska ständigt i väg på äventyr o hälsa på alla han ser. Sen följde vi med Johanna o Lamin hem. Lamin vaknade för o äta o var sen vaken några minuter o sen var det dags o vila igen, jag kommer knappt i håg att dom sover så mycket när dom är så där små. Vincent fick hålla i honom lite o han var så stolt!



Nu har vi städat hela kvällen för i morgon kommer mäklaren hit för o fota, sen ska vi försöka sälja lägenheten!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag och Linus var med en sväng till Folkparken igår. Va kul o sälja lägenheten, har ni köpt hus eller vart ska ni ta vägen? :) Underbart med vår och sol. Kram

2010-04-14 @ 08:49:22
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad spännande för er!! Hoppas ni får riiiktigt bra betalt ;)Vi satt och tittade på era bilder nyss och Oliver satt brevid och utbrast "titta Incent!" Dags att ses igen snart kanske?? Kram på er så länge!

2010-04-14 @ 09:01:51
URL: http://legnaoliver.blogspot.com
Postat av: Pillan

Vilka fina bilder! Tack för glass o bullar btw!

2010-04-14 @ 11:35:13
URL: http://pernillaramsten.com
Postat av: moster cathrine

åååå vaaad söööt han är lilla lamin! helt förändrad sen jag såg han sist. Vince är alltid lika söt*

2010-04-15 @ 14:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0