Helgen

Jaha nu är snart långhelgen över, men inte för mej för jag är ledig i morgon oxå o jag hoppas verkligen på bättre väder då!

I fredags var vi på namncermoni för Lamin. Det är tradition där hans pappa Ibbe kommer i från o ha det när barnet är en vecka gammal. Jag fick äran o bli gudmor till lilla Lamin, tack så mycket!
Natten till lördagen sov inte jag o Vincent många timmar (Robban jobbade), han hostade så o andades tungt så han kunde inte sova. Han var hängig hela dagen o när vi kom till svärmor på kvällen så tyckte hon att vi skulle åka upp till akuten direkt. Där fick Vincent andas venetolin o han blev mycket bättre o piggare. Läkaren trodde att han kunde ha förkylningsastma, vi fick med oss venetolin hem o recept på mer så vi har om han skulle få promblem igen. Men nu mår han mycket bättre o är bara lite snorig.
Annars har påskhelgen varit ganska lugn, inte så mycket påskmat eller godis mest mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0