Gravid

Ja nu är jag gravid igen!
Nu är jag i vecka 16 (15+3) o bebisen är planerad o komma den 8 oktober. Jag har fortfarande svårt o förstå att det ligger en liten bebis i min mage, men den är ju där för jag har ju sett den :) Jag är nog mer orolig o nervös den här gången o vill bara att magen ska börja växa så jag fattar att det är på riktigt!
Jag har precis som med Vincent mått bra nu i början, förutom att jag har varit så trött på kvällarna o somnar oftast i soffan framför tvn. Det enda som har varit jobbigt är att jag har haft svårt för mat, jag har inte varit sugen på nått. När jag har varit hungrig så har jag i stället mått illa när jag tänkt på vad jag ska äta, jobbigt men det har blivit bättre nu. Annars ska jag inte klaga än det kanske kommer senare, men eftersom jag hade en lätt graviditet med Vincent så hoppas jag att den här blir likadan men man vet ju aldrig.
Spännande är det!

Tack för alla grattis!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej kära vän! är så glad för eran skull!! Vad tror ni då? kille eller tjej!! Så spännande det är! Synd att vi inte kunde vara gravida ihop igen, det var ju så mysigt sist ;) Många kramar från oss!!

2010-04-21 @ 09:59:05
URL: http://legnaoliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0