Tisdag

Vincent sov hela natten utan att vakna, febern var borta i dag men han är fortfarande lite snorig o det börjar jag med bli känner jag.
Kl 07.36 i morse fick jag ett mess från min morgonpigga vän Micaela som undrade om vi ville ta en morgon promenad. Jag låg fortfarande kvar i sängen o Vincent hade inte vaknat, så skönt att han oftast inte vaknar innan kl 8 på morgonen nu sen han flyttade in till sitt rum. Vi gick upp o åt frukost o sen mötte vi Micaela o gick promenad runt strömmen o fikade på Bagarstugan (tror jag det heter), scones o varm choklad! Vincent ville självklart inte sitta i vagnen hela vägen han ville klappa änderna som nästan högg honom i fingret, tur att tant Micaela räddade honom i sista sekunden! :)



Gott!

Tack min vän för en mysig förmiddag ♥

Nu lägger Robban Vincent o sen ska vi kolla på Idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0