Inskolning dag 3

JAA i dag hade Vincent ingen feber, så vi kunde gå tillbaka till förskolan. Fruktstund när vi kom o sen ut. Vincent gick omkring lite med en fröken o sen blev han jätte arg o slängde sig på marken när hon lyfte ner honom från trappan som han ville gå upp i, haha det kommer nog hända några gånger.
Det känns som att det går lite segt nu, en o en halv vecka kvar tills jag börjar jobba o jag längtar! Såklart kommer jag sakna min skitunge men jag tror han kommer ha det jätte bra på förskolan o jag behöver verkligen göra nåt annat nu än o va hemma.

I dag fick jag hem overallen som jag köpt på tradera. Den var fin men nu tycker jag att den jag har är så fin, åhh att jag inte köpte den i en större storlek! Högsta budet på den ligger på 550 kr nu, hoppas på lite mer :)



En snorig Vincent i går. Han har fått en liten fläskläpp, han ramlade o slog i munnen i går när vi var hos min farmor o farfar o hela munnen blev full med blod stackaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0