Jobbig natt

Vincent vaknade kl 3 i natt o hade bajsat ner hela sängen (han har varit konstig i magen sen i lördags, antar att det hänger ihop med febern) efter det så ville han inte somna om. Vi gick upp o kollade på tv en stund, sen försökte jag lägga honom igen men då blev han förbannad! När Robban kom hem från jobbet kl 6 så tog han Vincent så jag fick sova lite, o det tog inte lång tid innan han fick honom o sova. Det har varit så i några dagar nu att när jag ska lägga honom så har han blivit så arg o vill inte sova men sen när Robban försöker så tar det oftast inte så lång stund innan han somnar, hmm. Ja nu sover han iaf igen, lite sent egentligen men hela dagen blev lite konstig eftersom det blev som det blev i natt. Han hade lite feber i dag med så det blir nog o stanna hemma från förskolan resten av veckan så han blir bra nån gång, han har ju haft feber några gånger nu på kort tid.

Jag har kommit på att det blir krångligare än vad jag trodde o få ihop vardagen med jobb o förskola. Eftersom både jag o Robban har jobb med oregelbundna/obekväma arbetstider så blir det lite svårt vissa dagar. Men som tur är så har vi ju så snälla familjer o vänner som förhoppningsvis kan ställa upp nån gång i bland! :)

Man får ju tänka lite positivt (vilket jag inte är så bra på), det ordnar sig nog!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej!! Det att han bajsar kan bero på tänder därav av febern.

2009-10-20 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0