Ny favorit

Jag har hittat en ny favorit blogg, en matblogg med massor goda recept (sorry syrran). Perfekt till mej som behöver lite mat inspiration, det känns som om jag lagar samma mat hela tiden nu. Har suttit o kollat i genom bloggen nu men har fortfarande massor kvar o kolla. Jag har hittat några recept som jag ska testa, mycket pastasåser som jag älskar.
Bloggen heter matplatsen.org - Klicka HÄR för o komma direkt dit.

I dag på eftermiddagen var vi ju somsagt hos Linda o Oliver o hälsade på, det var ett tag sen så det var trevligt. Det var så roligt o se när pojkarna lekte, dom verkade komma bra överrens så vi mammor kunde sitta o slappa lite, fika o snacka skit :)

Nu har Robban lyckats fixa kameran, tur att jag har en sån pryl/teknikgalen man! Det är fortfarande fel på den men man behöver bara vrida lite på objektivet så skärpan ställs in. Så nu kan jag ta kort på min lilla prins igen!


Kommentarer
Postat av: moster cathrine

jag är djupt besviken nu=(

2009-11-11 @ 11:56:33
Postat av: Carro

Nej va inte det, du vet ju att jag gillar din mat bäst :)

2009-11-11 @ 22:17:35
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0