Vart ska vi åka?

Jag mår bra i dag, bara lite trött. Det blev bara en cider i går, jag kan inte få i mej mycket mer nu för tiden men det är väl bra det. Jag var nog ganska trött när jag kom till Micaela i går kände jag sen efter allt farande. Vi åt massor god mat o för mycket saltapinnar, sen hamnade vi i soffan o kollade på melodifestivalen. Det var lite spännnande, kul att Norge vann! Det blir en liten seger för mej oxå eftersom jag är halvt norsk :)

Det var trevligt på kalaset i går, vi träffas ju alderles för sällan. Linda du får jätte gärna komma o hälsa på oss när du vill!

Jag sitter o funderar på vart vi ska åka på semester i sommar. Ett tag var vi lite sugna på en utlandsresa, men vi vill nog ändå va kvar i Sverige.
Vart ska ni åka i sommar?




Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi ska åka till Gotland och avvara några dagar ute i arkösunds skärgård. Hoppas på bra väder, för då slår inte ens en utlandssemester den svenska sommaren tycker jag :) Krams

2009-05-17 @ 08:31:15
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Sandra Persson

Hej gumman!



Jag tycker att ni ska komma och hälsa på mig i Norge :-)!!!

Hoppas allt är bra!!!

Kram Sandra

2009-05-17 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0