Vagnen är såld, nästan

Nu har vi kommit hem från Ikea precis, var där en snabbis o lämnade tillbaka rullgardinerna. Nu fanns det jag skulle köpt förra gången, en skriv/magnet tavla som vi ska ha i hallen o sätta upp viktiga papper o skriva saker på. Jag tycker att jag är glömsk nu men min kära man är hundra gånger värre, så den behöver vi. Men så glömde vi o köpa magneter...

LUNS Skriv-/ magnettavla
När vi var på Ikea så ringde en tjej o ville köpa vagnen. Så himla kul, jag trodde inte det skulle gå så snabbt. Hon hade faktiskt sett den här på bloggen. Så hon ska komma hit i kväll o hämta vagnen, hihi!

I kväll kommer mina vänner hit o jag ska bjuda dom på mat, får se vad jag kan slänga ihop :)
Nu vilar grabbarna o jag ska städa, ser ut som kriget här hemma.


Kommentarer
Postat av: sarah

vilken fin...jag är inne på samma spår! Skulle behöva ha nåt att sätta upp saker på, och skriva små "kom ihåg". idag har jag vänt upp och ner på bilen och lägenheten, hittade inte min plånbok....vart låg den då..jo i väskan..kan inte skylla på amningen längre...haha =)) kram till er!

2009-05-19 @ 15:53:27
URL: http://lillagrodans.blogg.se/
Postat av: Karin

haha alla mammor nappar på Lindex ! Men är du inte medlem i Lindex klubb? Då fick man ju i brevlådan , de första 100 kunderna får presentkort på 200 kr . Och handlar man för 3oo kr så får man 100 kr rabatt ! Lite såna grejjer , det e ju premiär för deras nya butik imorn :D

2009-05-19 @ 20:41:14
URL: http://karinss.blogg.se/
Postat av: MOSTER JULIA OCH MOSTER EMILIA

HAHA. GLÖMSK SYRRA VI HAR. KÖPTE EN MAGNETTAVLA

OCH GLÖMDE MAGNETERNA. HAHA

2009-05-20 @ 19:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0