Onsdag

Nu är kylen full igen skönt, men tråkigt för plånboken. Men äta bör man annars dör man.
Stina gjorde egna köttbullar o dom blev så goda tillsammans med potatis, brunsås o lingonsylt, riktig svensk husmanskost.
Va det har blåst i dag, inte alls lika skönt som i går då vi va o fikade med Ida o Hugo på Färgagården. Det är så himla mysigt där, jag har nog bara varit där en gång tidigare men dit kommer jag gå många gånger i sommar.

Jag håller på o kollar igenom alla kort på Vincent, det är måånga! Jag ska framkalla några av alla svartvita kort o göra nån fin tavla tänkte jag. Måste oxå ta tag i o sätta in lite kort i album, så det blir massor o framkalla nu.



Liten Vincent

Kommentarer
Postat av: Åsa

Guud va liten han var lille plutten.. man kommer knappt ihåg. Tror visst att du skulle orka vårruset, man får ju faktiskt gå om man vill de :) Men vilket skiiitväder det är idag suck Kram på er

2009-05-28 @ 07:34:37
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Linda och Oliver

Ja du det är inte klokt vad dom växt! man hänger inte riktigt med kan man ju lungt säga. Jag tittade på Olivers första kläder häromdagen...det går ju inte att fatta att han varit så liten!

Vi var också på färgagården i tisdags! konstigt att vi inte såg varandra då? va kanske kan ta en fika där någon dag??

Kram på er

2009-05-28 @ 09:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0