Shopping!

Vi gick hemifrån kl 9 i morse o mötte upp Micaela för en promenad runt strömmen. Jätte fint o soligt väder. Sen blev det en lunch på Fräcka o efter det shopping. Jag kände mej riktigt sugen på o bara shoppa loss!  Det blev rätt mycket, men eftersom jag vet att jag kommer få mycket pengar tillbaka på skatten så ångrar jag inget :) Det är ju inte direkt så att jag kan shoppa så mycket på en o samma gång med föräldrapenningen.
Vincent var så duktig som vanligt men när vi kom hem så somnade han direkt, så trött var sötungen.
Jag hittade så mycket fint!


Är inte dom här klänningarna från Bik Bok bara så söta! Dom satt jätte bra på, så jag var tvungen o köpa båda färgerna.


Linnen till sommaren, från Monki o Bik Bok


Från Monki


Väska från Åhlens o kjol från Monki

En jätte lyckad shopping dag :)
Snart ska jag iväg o fika med några söta tjejer.


Kommentarer
Postat av: Karin

Fina kläder ! Man blir så glad av shopping :D ! Tills man kollar på kontot haha :P

Hoppas det går bra med Vincents små tänder :) ! Satan vad fort tiden går alltså.. 9 mån, och Svala är 7 .. Jisses

Kram!

2009-05-12 @ 21:18:03
URL: http://karinss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ohhh vilka fina kläder..Vill också köpa lite nytt nu....



Stor kram

2009-05-13 @ 21:08:19
URL: http://jojeslife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0